
PODZIĘKOWANIE – Projekt IBE- UNICEF (ASA)” Szkoła dostępna dla wszystkich”
Szanowni Państwo
Dzielimy się satysfakcją i radością z pięknej merytorycznej i rozwojowej współpracy z Instytut Badań Edukacyjnych oraz UNICEF
w ramach projektu UNICEF (ASA) „Szkoła dostępna dla wszystkich”.
Dziękujemy za zaproszenie, możliwość wspólnego działania oraz uczenia się. Zapisujemy nasze wspólne doświadczenia w „Złotej Księdze Dobrych Praktyk CDE” i czujemy się zobowiązani do dzielenia się wiedzą i praktyką z wszystkim zainteresowanymi osobami z dyrektorami, nauczycielami, rodzicami i specjalistami.
Wierzymy, że szkoła może być „dostępna dla wszystkich” czego życzymy Nam wszystkim
z wyrazami szacunku,
mgr Monika Piechowicz-Kruk
Dyrektor Centrum Doskonalenia Edukacyjnego/ Koordynator projektu w Wielkopolsce
***
Szanowna Pani Dyrektor,
Dziękujemy za wsparcie i zaangażowanie w upowszechniania działań oraz zasobów merytorycznych wypracowanych projekcie „Szkoła dostępna dla wszystkich”.
Pani otwartość na współpracę oraz aktywna rola w promowaniu innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych stanowią istotny wkład w rozwój edukacji włączającej.
Szczególne podziękowania kierujemy za zaangażowanie we wspieranie specjalistów/ doradców dostępności uczenia się oraz opiekę nad
przedszkolami i szkołami w procesie wdrażania interwencji. Działania te przyczyniają się do realnej poprawy dostępności edukacyjnej oraz
podnoszenia kompetencji nauczycieli i nauczycieli specjalistów na terenie województwa wielkopolskiego i całego kraju.
Zwracamy się z prośbą o kontynuację działań po zakończeniu realizacji projektu. Upowszechnianie wypracowanych zasobów oraz przygotowanie nauczycieli specjalistów, nauczycieli i dyrektorów w oparciu o opracowane w projekcie programy szkoleń będą miały istotne znaczenie dla dalszego rozwoju inkluzji w systemie edukacyjnym.
Liczymy również na wsparcie w rozwijaniu sieci, której celem jest wspieranie Doradców dostępności uczenia się w szkołach i przedszkolach województwa wielkopolskiego. Dzięki temu możliwe będzie dalsze aktywne włączanie się w budowanie środowiska edukacyjnego, które odpowiada na potrzeby wszystkich uczniów.
Raz jeszcze dziękujemy za współpracę. Wierzymy, że nasza wspólna misja na rzecz dostępnej edukacji będzie kontynuowana i rozwijana, przyczyniając się do pozytywnych zmian w polskim systemie oświaty.
Z wyrazami szacunku,
dr Beata Papuda-Dolińska
liderka projektu UNICEF (ASA)/ ekspertka merytoryczna
Tag:Dostepność uczenia się, ASA, IBE, unicef, rodzic, przedszkole, SPE, MEN, dyrektor, dziecko, edukacja, kompetencje kluczowe, nauczyciel, projekt, rozwój, szkoła, uczeń



