Zgłoszenie indywidualneZgłoszenie grupowe Zgłoszenie indywidualne UWAGA! Opłatę prosimy uiścić przed szkoleniem, po otrzymaniu maila lub sms-a, w którym zostanie podany numer konta bankowego CDE oraz informacje o kursie. Mail/sms taki zostanie do Państwa wysłany przed rozpoczęciem szkolenia. Przy rejestracji nie dokonujecie Państwo żadnych płatności. Wybór szkolenia/szkoleń, grantu, projektu, webinarium, e-learning * - pola wymagane Grant Nazwa grantu Grupa Data Projekt Nazwa projektu Grupa Data Webinarium Nazwa projektu Grupa Data Szkolenie* - wybierz szkolenie/szkolenia z listy poniżej (możesz wybrać kilka) 000 AKADEMIA ROZWOJU DYREKTORA (ARD) - roczny cykl seminariów, webinariów, wyjazdów studyjnych000 Akademia Dydaktyki Edukacji Medialnej (ADEM) – warsztaty, seminaria, cykl webinariów tematycznych, szkolenia001 AKADEMIA SPECJALISTY RODZICA W ŚRODOWISKU OSÓB ZE SPE002 AKADEMIA SPECJALISTY DLA DYREKTORA SZKOŁY/ PLACÓWKI W ŚRODOWISKU OSÓB ZE SPE.003 AKADEMIA SPECJALISTY DLA NAUCZYCIELI W ŚRODOWISKU OSÓB ZE SPE004 AKADEMIA SPECJALISTY DLA PEDAGOGÓW I PSYCHOLOGÓW W ŚRODOWISKU OSÓB ZE SPE.005 AKADEMIA SPECJALISTY DLA PRACOWNIKÓW JTS W ŚRODOWISKU OSÓB ZE SPE.006 AKADEMIA SPECJALISTY DLA KURATORÓW SĄDOWYCH, PRACOWNIKÓW SOCJALNYCH, PIELĘGNIAREK W ŚRODOWISKU OSÓB ZE SPE,1. Aktywne metody nauczania i uczenia się w kontekście założeń edukacji włączającej. Szkoła realizuje podstawę programową i rozwija kompetencje uczniów w klasiezróżnicowanej. Jak rozwijać uczniów bazując na jego mocnych stronach z uwzględnieniem potrzeb SPE. (Oferta szczególnie dla Rad pedagogicznych)2. Ocena pracy nauczyciela w świetle nowych obowiązujących przepisów. Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli.3. Ocena pracy nauczyciela w tym dyrektora placówki w świetle nowych obowiązujących przepisów. Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli.4. Awans zawodowy nauczyciela – przygotowanie dokumentacji z uwzględnieniem zmian w prawie oświatowym.5. Jak wykorzystać wyniki z diagnoz i egzaminu zewnętrznego do podniesienia jakości pracy szkoły – od diagnozy do efektów” (dla Rad pedagogicznych).6. Tworzenie koncepcji pracy szkoły a planowanie jej rozwoju zgodnie z bieżącymi wytycznymi reformy edukacji.7. Monitorowanie i ocenianie postępów uczniów w procesie edukacji na odległość.8. Organizacja procesu dydaktyczno-wychowawczego jako potencjał wizerunkowy szkoły/placówki.9. Marketingowe zarządzanie szkołą - od zielonego do turkusowego zarządzania.10. Promocja szkoły (placówki) w środowisku lokalnym.11. „Matura Nowa”- w świetle nowych obowiązujących przepisów. Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli.12. Twoja wewnętrzna siła – rozwój kontra wypalenie. Jak dbać o dobrostan swój i uczniów?13. Jak radzić sobie ze stresem? Trening umiejętności.14. Najważniejsze narzędzie pracy nauczyciela. Emisja i higiena głosu. Praca głosem w pracy i przeciwdziałanie chorobom.15. Rola kompetencji kluczowych ucznia w planowaniu pracy nauczyciela. Kiedy kształtujemy KK świadomie? Warsztat metodyczny dla nauczycieli16. Edukacja medialna w klasach I-IV z wykorzystaniem TIK. Platforma edukacyjna „Matematyka bez reszty” i „Metoda projektu”17. Tworzenie multimedialnych materiałów dydaktycznych wspierających edukację online i offline18. „Dostępna szkoła” w myśl edukacji włączającej. (Przygotowanie przestrzeni i warsztatu pracy nauczyciela pod kątem pracy w zróżnicowanej klasie.19. Kodowanie online i offline: jak (w)prowadzić zajęcia z programowania w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej?20. Edukacja medialna. Wykorzystanie e-podręczników w procesie nauczania, zasoby platformy ZPE do pracy z uczniem ze SPE. Metodyka edukacji zdalnej21. Metodyka edukacji na odległość.22. Karta Oceny Charakteru jako skuteczne narzędzie pracy wychowawczej.23. Kompetencje kluczowe a sukces ucznia. Od diagnozy po ewaluację. (szkolenia również dla rad pedagogicznych)24. Edukacja regionalna – czyli wycieczki edukacyjne dla uczniów. Poznajemy historię i geografię regionu. Projekt AMP: Akademia Młodego Podróżnika25. Jak uczyć inaczej? Skuteczne nauczanie w oparciu o zasady UDL..Narzędziownik nauczyciela.26. Szkoła ucząca się – spacer edukacyjny, lekcje koleżeńskie a superwizja w praktyce szkolnej nauczyciela.27. ROLA JĘZYKA W BUDOWANIU OBRAZU ŚWIATA NA PRZYKŁADZIE FILMU „Sonata” – warsztat metodyczny dla nauczycieli w środowisku zróżnicowanym. (SPE)28. NIEPEŁNOSPRAWNY W PEŁNI SPRAWNY. JAK POSTRZEGAM NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ? - warsztat metodyczny dla nauczycieli w środowisku zróżnicowanym. (SPE)29. Jak pracować z tzw. roszczeniowym rodzicem?30. Rola norm i zasad w pracy z młodzieżą a kompetencje kluczowe. Kompetencje wychowawcze nauczycieli i wychowawców.31. Kary i nagrody w wychowaniu wg koncepcji T. Gordona „Wychowanie bez porażek”.32. Motywowanie do nauki. Jak rozmawiać z dzieckiem, aby się uczyło? Warsztat ukierunkowany na dziecko./ lub ukierunkowany na nauczyciela33. Jak doskonalić cechy dobrego pedagoga - wychowawcy. Kompetencje wychowawcze nauczycieli. Trening umiejętności.34. Postawy i wartości – wyzwanie dla relacji. „Wychowanie do wartości a kształtowanie postaw”35. Tutoring w szkole. Czyli o spersonalizowanej metodzie nauczania i wychowania w szkole. Warsztat dla nauczycieli i wychowawców.36. Jak rozwijać zdolności kierunkowe i twórcze zdolności uczniów?- rozpoznanie i rozwój „mocnych stron ucznia”37. Empatia w pracy nauczyciela. Warsztat nt. budowania trwałych relacji z uczniami, nauczycielami oraz w życiu prywatnym.38. Pozytywna Dyscyplina w klasie - wsparcie procesu wychowawczego. Warsztat dla dyrektorów, nauczycieli, psychologów i terapeutów.39. PERŁY MOTYWACJI. Warsztat o monitorowaniu własnej motywacji nauczyciela i angażowaniu uczniów w procesy edukacyjne.40. DESIGN THINKING – projektowanie innowacyjnych rozwiązań.41. FRIS dla zespołów./ Fundamentalny FRIS42. MYŚLENIE KRYTCZNE W KLASIE - czyli rozwijać myślenie krytyczne swoich uczniów.43. MYŚLENIE KRYTCZNE W PRAKTYCE SZKOLNEJ - czyli kształtowanie umiejętności myślenia krytycznego uczniów w praktyce.44. Budowanie i zarządzanie zespołem.45. MEDIACJE RÓWIEŚNICZE jako sposób rozwiązywania konfliktów.46. MEDIACJE RÓWIEŚNICZE W SZKOLE-praktyczne przejście przez cały proces mediacji w szkole z wykorzystaniem narzędzi i technik mediacyjnych.47. Praca z dzieckiem autystycznym. Podstawowe metody i zasady pracy.48. AAC- Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z problemami komunikacyjnymi. Wprowadzenie do AAC.49. Zachowania trudnie u uczniów z dysfunkcjami. Diagnoza i strategie postępowania.50. Rola nauczyciela wspomagającego.51. LOGORYTMIKA jako forma uzupełniająca terapię dziecka z deficytami mowy, ruchu oraz percepcji słuchowej i wzrokowej.52. WOPFU, IPET i inne dokumenty dla ucznia SPE.53. Diagnoza funkcjonalna i dostosowania dla ucznia SPE.54. Profilaktyka logopedyczna w przedszkolu.55. Kurs instruktażowy dla nauczycieli - KIEROWNIKÓW WYCIECZEK SZKOLNYCH56. Kurs kwalifikacyjny dla kierowników wypoczynku dla dzieci i młodzieży.57. Kurs wychowawców wypoczynku.58. Pierwsza pomoc przedmedyczna BLS.59. Jak uczyć języków obcych dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE)? warszat metodyczny dla nauczycieli języków obcych I, II, III etapu edukacyjnego60. NOWOŚĆ! Nowoczesne doradztwo zawodowe z wykorzystaniem zasobów cyfrowych. Jak sprawić, żeby uczniowie komunikowali się w języku angielskim?61. Jak sprawić, żeby uczniowie komunikowali się w języku angielskim?62. „Europejskie Portfolio Językowe” jako nieodłączny element nowoczesnego nauczania języków obcych. Inne E-learning Dane zamawiającego Imię/Imiona* Nazwisko* > Telefon kontaktowy* E-mail* Miejsce urodzenia* Data urodzenia* (dd-mm-rr) Stopień awansu* Stanowisko* Przedmiot nauczany* Dane szkoły/instytucji Nazwa instytucji* Typ* —Proszę wybrać opcję—przedszkoleszkoła podstawowagimnazjumliceum ogólnokształcąceliceum profilowanetechnikumszkoła zawodowaszkoła policealnaporadnia psychologiczno-pedagogicznainny Miejscowość* Gmina* Powiat* Telefon* Dane do faktury Płatnik Miasto Gmina > Powiat Adres NIP Odbiorca Nazwa instytucji Typ instytucji Adres Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z poniższą informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w związku z udziałem w formach doskonalenia zawodowego realizowanych przez NPDN CDE w Kaliszu na podstawie: Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, Dz. U. 2018.0.996. oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 września 2016 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2016 r. poz. 1591) Zapoznałem/am się z informacją o administratorze i przetwarzaniu danych oraz zasadami organizacyjnymi CDE. Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji dotyczących oferty NPDN CDE w Kaliszu, zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144 z 9 września 2002 r., poz. 1204 z późniejszymi zmianami). Zgłoszenie grupowe Wybór szkolenia/szkoleń, grantu, projektu, webinarium, e-learning * - pola wymagane Grant Nazwa grantu Grupa Data Projekt Nazwa projektu Grupa Data Webinarium Nazwa projektu Grupa Data Szkolenie* - wybierz szkolenie/szkolenia z listy poniżej (możesz wybrać kilka) 00. Bezpłatne szkolenia z TIK dla nauczycieli z woj. wielkopolskiego realizowane w ramach projektu grantowego: CYFROWA WIELKOPOLSKA III EDYCJA”.001. AKADEMIA SPECJALISTY RODZICA W ŚRODOWISKU OSÓB ZE SPE (moduły do wyboru na stronie www.cdentrumcde.pl)002. AKADEMIA SPECJALISTY DLA DYREKTORA SZKOŁY/ PLACÓWKI W ŚRODOWISKU OSÓB ZE SPE. (moduły do wyboru na stronie www.cdentrumcde.pl)003. AKADEMIA SPECJALISTY DLA NAUCZYCIELI W ŚRODOWISKU OSÓB ZE SPE (moduły do wyboru na stronie www.cdentrumcde.pl)004. AKADEMIA SPECJALISTY DLA PEDAGOGÓW I PSYCHOLOGÓW W ŚRODOWISKU OSÓB ZE SPE. (moduły do wyboru na stronie www.cdentrumcde.pl)005. AKADEMIA SPECJALISTY DLA PRACOWNIKÓW JTS W ŚRODOWISKU OSÓB ZE SPE. (moduły do wyboru na stronie www.cdentrumcde.pl)006. AKADEMIA SPECJALISTY DLA KURATORÓW SĄDOWYCH, PRACOWNIKÓW SOCJALNYCH, PIELĘGNIAREK W ŚRODOWISKU OSÓB ZE SPE, (moduły do wyboru jw)1. Aktywne metody nauczania i uczenia się w kontekście założeń edukacji włączającej. Szkoła realizuje podstawę programową i rozwija kompetencje uczniów w klasie zróżnicowanej. Jak rozwijać uczniów bazując na jego mocnych stronach z uwzględnieniem potrzeb SPE. (Oferta szczególnie dla Rad pedagogicznych)2. Ocena pracy nauczyciela w świetle nowych obowiązujących przepisów. Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli.3. Ocena pracy nauczyciela w tym dyrektora placówki w świetle nowych obowiązujących przepisów. Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli.4. Awans zawodowy nauczyciela – przygotowanie dokumentacji z uwzględnieniem zmian w prawie oświatowym.5. Jak wykorzystać wyniki z diagnoz i egzaminu zewnętrznego do podniesienia jakości pracy szkoły – od diagnozy do efektów” (dla Rad pedagogicznych).6. Tworzenie koncepcji pracy szkoły a planowanie jej rozwoju zgodnie z bieżącymi wytycznymi reformy edukacji.7. Jak przygotować projekt ze środków UE w obszarze edukacji? Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli.8. Jak zarządzać projektami ze środków UE w obszarze edukacji? Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli.9. Pozyskiwanie środków na działalność fundacji/stowarzyszeń.10. Realizacja projektów unijnych przez placówki (szkoły) posiadające akredytację.” Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli.11. „Matura Nowa”- w świetle nowych obowiązujących przepisów. Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli.12. Twoja wewnętrzna siła – rozwój kontra wypalenie.13. Jak radzić sobie ze stresem? Trening umiejętności.14. Najważniejsze narzędzie pracy nauczyciela. Emisja i higiena głosu. Praca głosem w pracy i przeciwdziałanie chorobom.15. Rola kompetencji kluczowych ucznia w planowaniu pracy nauczyciela. Kiedy kształtujemy KK świadomie? Warsztat metodyczny dla nauczycieli16. Edukacja medialna w klasach I-IV z wykorzystaniem TIK. Platforma edukacyjna „Matematyka bez reszty” i „Metoda projektu”17. NOWOŚĆ! Ocena funkcjonalna ucznia w przedszkolu i szkole. Od diagnozy po ewaluację zgodnie z założeniami edukacji włączającej.18. „Dostępna szkoła” w myśl edukacji włączającej. (Przygotowanie przestrzeni i warsztatu pracy nauczyciela pod kątem pracy w zróżnicowanej klasie.19. Jak stopniować trudność zadań i treści dla uczniów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych w tym SPE? - przygotowanie nauczyciela do pracy w zróżnicowanej klasie.20. Edukacja medialna. Wykorzystanie e-podręczników w procesie nauczania, zasoby platformy ZPE do pracy z uczniem ze SPE.21. Pracuję kreatywnie na lekcjach przedmiotu- zasoby platformy ZPE, jak dobrać program, e-materiały do pracy w zróżnicowanej klasie. (I, II i II etap edukacyjny)22. Nie dajcie się przestraszyć, jak uczyć filozofii i etyki w szkole.23. Kompetencje kluczowe a sukces ucznia. Od diagnozy po ewaluację. (szkolenia również dla rad pedagogicznych)24. Edukacja regionalna – czyli wycieczki edukacyjne dla uczniów. Poznajemy historię i geografię regionu. Projekt AMP: Akademia Młodego Podróżnika25. Jak uczyć inaczej? Skuteczne nauczanie w oparciu o zasady UDL..Narzędziownik nauczyciela.26. Szkoła ucząca się – spacer edukacyjny, lekcje koleżeńskie a superwizja w praktyce szkolnej nauczyciela.27. ROLA JĘZYKA W BUDOWANIU OBRAZU ŚWIATA NA PRZYKŁADZIE FILMU „Sonata” – warsztat metodyczny dla nauczycieli w środowisku zróżnicowanym. (SPE)28. NIEPEŁNOSPRAWNY W PEŁNI SPRAWNY. JAK POSTRZEGAM NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ? - warsztat metodyczny dla nauczycieli w środowisku zróżnicowanym. (SPE)29. Wywiadówka inaczej- czyli jak współpracować rodzicami w zreformowanej szkole?30. Rola norm i zasad w pracy z młodzieżą a kompetencje kluczowe. Kompetencje wychowawcze nauczycieli i wychowawców.31. Kary i nagrody w wychowaniu wg koncepcji T. Gordona „Wychowanie bez porażek”.32. Motywowanie do nauki. Jak rozmawiać z dzieckiem, aby się uczyło? Warsztat ukierunkowany na dziecko./ lub ukierunkowany na nauczyciela33. Jak doskonalić cechy dobrego pedagoga - wychowawcy. Kompetencje wychowawcze nauczycieli. Trening umiejętności.34. Postawy i wartości – wyzwanie dla relacji. „Wychowanie do wartości a kształtowanie postaw”35. Tutoring w szkole. Czyli o spersonalizowanej metodzie nauczania i wychowania w szkole. Warsztat dla nauczycieli i wychowawców.36. Jak rozwijać zdolności kierunkowe i twórcze zdolności uczniów?- rozpoznanie i rozwój „mocnych stron ucznia”37. Empatia w pracy nauczyciela. Warsztat nt. budowania trwałych relacji z uczniami, nauczycielami oraz w życiu prywatnym.38. Pozytywna Dyscyplina w klasie - wsparcie procesu wychowawczego. Warsztat dla dyrektorów, nauczycieli, psychologów i terapeutów39. PERŁY MOTYWACJI. Warsztat o monitorowaniu własnej motywacji nauczyciela i angażowaniu uczniów w procesy edukacyjne.40. DESIGN THINKING – projektowanie innowacyjnych rozwiązań.41. DESIGN THINKING - myślenie projektowe w szkole.42. MYŚLENIE KRYTCZNE W KLASIE - czyli rozwijać myślenie krytyczne swoich uczniów.43. MYŚLENIE KRYTCZNE W PRAKTYCE SZKOLNEJ - czyli kształtowanie umiejętności myślenia krytycznego uczniów w praktyce.44. MEDIACJE RÓWIEŚNICZE jako metoda wychowawcza w szkole.45. MEDIACJE RÓWIEŚNICZE jako sposób rozwiązywania konfliktów.46. MEDIACJE RÓWIEŚNICZE W SZKOLE-praktyczne przejście przez cały proces mediacji w szkole z wykorzystaniem narzędzi i technik mediacyjnych.47. Praca z dzieckiem autystycznym. Podstawowe metody i zasady pracy.48. AAC- Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z problemami komunikacyjnymi. Wprowadzenie do AAC.49. Gry i zabawy przeciwko agresji – warsztat psychoedukacyjny.50. Być bliżej dziecka. Jak reagować na przejawy seksualności dzieci i młodzieży w wieku szkolnym.51. LOGORYTMIKA jako forma uzupełniająca terapię dziecka z deficytami mowy, ruchu oraz percepcji słuchowej i wzrokowej.52. Wspieranie rozwoju i funkcjonowania dzieci leworęcznych i z zaburzeniami lateralizacji.53. Warunki diagnozowania i orzekania oraz sposoby pracy z dziećmi słabowidzącymi i niewidzącymi w ujęciu tyflopedagogiki.54. Profilaktyka logopedyczna w przedszkolu.55. Kurs instruktażowy dla nauczycieli - KIEROWNIKÓW WYCIECZEK SZKOLNYCH56. Kurs kwalifikacyjny dla kierowników wypoczynku dla dzieci i młodzieży.57. Kurs wychowawców wypoczynku.58. Pierwsza pomoc przedmedyczna BLS.59. Jak uczyć języków obcych dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE)? warszat metodyczny dla nauczycieli języków obcych I, II, III etapu edukacyjnego60. NOWOŚĆ! Nowoczesne doradztwo zawodowe z wykorzystaniem zasobów cyfrowych.61. Nowoczesne i skuteczne nauczanie języka angielskiego w klasach I-III"- warsztat metodyczny dla nauczyciela z uwzględnieniem potrzeb edukacyjnych uczniów ze SPE62. „Europejskie Portfolio Językowe” jako nieodłączny element nowoczesnego nauczania języków obcych. Inne E-learning Osoba do kontaktu Imię i nazwisko* Stanowisko* Telefon kontaktowy* E-mail* Informacje dodatkowe Ilość osób* Proponowany termin* > Inne Dane szkoły/instytucji Nazwa instytucji* Typ* —Proszę wybrać opcję—przedszkoleszkoła podstawowagimnazjumliceum ogólnokształcąceliceum profilowanetechnikumszkoła zawodowaszkoła policealnaporadnia psychologiczno-pedagogicznainny Miejscowość* Gmina* Powiat* Telefon* Dane do faktury Płatnik Miasto Gmina > Powiat Adres NIP Odbiorca Nazwa instytucji Typ instytucji Adres Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z poniższą informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w związku z udziałem w formach doskonalenia zawodowego realizowanych przez NPDN CDE w Kaliszu na podstawie: Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, Dz. U. 2018.0.996. oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 września 2016 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2016 r. poz. 1591) Zapoznałem/am się z informacją o administratorze i przetwarzaniu danych oraz zasadami organizacyjnymi CDE. Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji dotyczących oferty NPDN CDE w Kaliszu, zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144 z 9 września 2002 r., poz. 1204 z późniejszymi zmianami).