| „Ocenianie zapewniające sukces edukacyjny każdemu uczniowi – prawo, praktyka i statut szkoły” |
| „Aktywne metody nauczania i uczenia się w klasie zróżnicowanej – edukacja włączająca w praktyce” (Oferta szczególnie dla Rad pedagogicznych) |
| „Rola neurodydaktyki w procesie nauczania – jak uczyć w zgodzie z mózgiem ucznia” |
| „Cel, kryteria, informacja zwrotna – jak skutecznie stosować ocenianie kształtujące” |
| „Motywacja, która działa – autonomia, mistrzostwo i cel w pracy nauczyciela” |
| „Nauczyciel z nastawieniem na rozwój – praktyczne strategie w klasie” |
| „Motywacja do nauki – jak rozmawiać, aby dziecko chciało się uczyć?” |
| Metoda projektu a poczucie własnej skuteczności i jej znaczenie dla funkcjonowanie szkolnego dziecka |
| Jak prezentować wiedzę w zróżnicowany sposób? Narzędziownik UDL nauczyciela. |
| „Interdyscyplinarność i edukacja włączająca – metody aktywizujące i innowacje na lekcjach przedmiotów przyrodniczych” |
| Edukacja medialna w klasach I-IV z wykorzystaniem TIK. Platforma edukacyjna „Matematyka bez reszty” i „Metoda projektu” |
| NOWOŚĆ! Ocena funkcjonalna ucznia w przedszkolu i szkole. Od diagnozy po ewaluację zgodnie z założeniami edukacji włączającej. |
| „Dostępna szkoła dla wszystkich” Uniwersalne projektowanie w szkole. Przygotowanie przestrzeni i warsztatu pracy nauczyciela w zróżnicowanej środowisku |
| „Szkoła dostępna dla wszystkich” Dostosowania wymagań do SPE na lekcji przedmiotowej.> |
| Edukacja włączająca w szkole – wykorzystanie zasobów platformy ZPE i ZNE na lekcji w środowisku zróżnicowanym. (I, II i II etap edukacyjny) |
| Edukacja regionalna – metoda outdorowa na lekcji nauk przyrodniczych. Praca z uczniami w środowisku zróżnicowanym” |
| „Edukacja obywatelska – wychowanie do wartości a kształtowanie postaw uczniów” |
| Kompetencje kluczowe a sukces ucznia. Od diagnozy po ewaluację. (szkolenia również dla rad pedagogicznych) NIEUSTANNIE ważne! |
| Wsparcie uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w procesie nauczania-uczenia się. |
| DESIGN THINKING – myślenie projektowe w szkole. |
| MYŚLENIE KRYTYCZNE W PRAKTYCE SZKOLNEJ – czyli kształtowanie umiejętności myślenia krytycznego uczniów w praktyce. |
| Nauczanie – uczenie się języka polskiego jako obcego. |
| „Szkoła dostępna dla wszystkich” metody aktywizujące na lekcji języka polskiego w środowisku zróżnicowanym. |
| Zarządzanie klasą jako wspólnotą zróżnicowaną kulturowo . |
| „Szkoła dostępna dla wszystkich” Jak uczyć języków obcych dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE)? warsztat metodyczny dla nauczycieli |
| „Europejskie Portfolio Językowe” jako nieodłączny element nowoczesnego nauczania języków obcych. |
| „Międzykulturowe Portfolio” w nauczaniu języka polskiego w środowisku zróżnicowanym kulturowo. |
| Ocena pracy nauczyciela w świetle nowych obowiązujących przepisów. Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli. |
| Ocena pracy nauczyciela w tym dyrektora placówki w świetle nowych obowiązujących przepisów. Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli. |
| Awans zawodowy nauczyciela – przygotowanie dokumentacji z uwzględnieniem zmian w prawie oświatowym. |
| Jak wykorzystać wyniki z diagnoz i egzaminu zewnętrznego do podniesienia jakości pracy szkoły – od diagnozy do efektów” (dla Rad pedagogicznych) |
| Tworzenie koncepcji pracy szkoły a planowanie jej rozwoju zgodnie z bieżącymi wytycznymi reformy edukacji. |
| Ocenianie zapewniające sukces edukacyjny każdemu uczniowi – prawo, praktyka i statut szkoły” |
| ”Ocenianie zapewniające sukces edukacyjny każdemu uczniowi – prawo, praktyka i statut szkoły” |
| ”Aktywne metody nauczania i uczenia się w klasie zróżnicowanej – edukacja włączająca w praktyce” (Oferta szczególnie dla Rad pedagogicznych) |
| ”Rola neurodydaktyki w procesie nauczania – jak uczyć w zgodzie z mózgiem ucznia” |
| ”Cel, kryteria, informacja zwrotna – jak skutecznie stosować ocenianie kształtujące” |
| ”Motywacja, która działa – autonomia, mistrzostwo i cel w pracy nauczyciela” |
| ”Nauczyciel z nastawieniem na rozwój – praktyczne strategie w klasie” |
| ”Motywacja do nauki – jak rozmawiać, aby dziecko chciało się uczyć?” |
| Metoda projektu a poczucie własnej skuteczności i jej znaczenie dla funkcjonowanie szkolnego dziecka |
| Jak prezentować wiedzę w zróżnicowany sposób? Narzędziownik UDL nauczyciela. |
| ”Interdyscyplinarność i edukacja włączająca – metody aktywizujące i innowacje na lekcjach przedmiotów przyrodniczych” |
| Edukacja medialna w klasach I-IV z wykorzystaniem TIK. Platforma edukacyjna „Matematyka bez reszty” i „Metoda projektu” |
| NOWOŚĆ! Ocena funkcjonalna ucznia w przedszkolu i szkole. Od diagnozy po ewaluację zgodnie z założeniami edukacji włączającej. |
| Dostępna szkoła dla wszystkich” Uniwersalne projektowanie w szkole. Przygotowanie przestrzeni i warsztatu pracy nauczyciela w zróżnicowanej środowisku |
| Szkoła dostępna dla wszystkich” Dostosowania wymagań do SPE na lekcji przedmiotowej. |
| Edukacja włączająca w szkole – wykorzystanie zasobów platformy ZPE i ZNE na lekcji w środowisku zróżnicowanym. (I, II i II etap edukacyjny) |
| ”Edukacja regionalna – metoda outdorowa na lekcji nauk przyrodniczych. Praca z uczniami w środowisku zróżnicowanym” |
| ”Edukacja obywatelska – wychowanie do wartości a kształtowanie postaw uczniów” |
| Kompetencje kluczowe a sukces ucznia. Od diagnozy po ewaluację. (szkolenia również dla rad pedagogicznych) NIEUSTANNIE ważne! |
| Wsparcie uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w procesie nauczania-uczenia się. |
| DESIGN THINKING – myślenie projektowe w szkole. |
| MYŚLENIE KRYTYCZNE W PRAKTYCE SZKOLNEJ – czyli kształtowanie umiejętności myślenia krytycznego uczniów w praktyce. |
| Nauczanie – uczenie się języka polskiego jako obcego. |
| Szkoła dostępna dla wszystkich” metody aktywizujące na lekcji języka polskiego w środowisku zróżnicowanym. |
| Zarządzanie klasą jako wspólnotą zróżnicowaną kulturowo . |
| Szkoła dostępna dla wszystkich” Jak uczyć języków obcych dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE)? warsztat metodyczny dla nauczycieli |
| Europejskie Portfolio Językowe” jako nieodłączny element nowoczesnego nauczania języków obcych. |
| Międzykulturowe Portfolio” w nauczaniu języka polskiego w środowisku zróżnicowanym kulturowo. |
| ”AI w edukacji – jak mądrze i bezpiecznie korzystać ze sztucznej inteligencji w szkole” |
| ”ChatGPT, Copilot i inne narzędzia – praktyczne zastosowania AI w pracy nauczyciela” |
| ”Uczeń w świecie sztucznej inteligencji – jak przygotować młodzież do krytycznego i odpowiedzialnego korzystania z AI” |
| ”AI jako asystent nauczyciela – indywidualizacja i personalizacja procesu nauczania” |
| ”AI w edukacji przyrodniczej i humanistycznej – jak tworzyć innowacyjne lekcje” |
| ”Sztuczna inteligencja w pracy wychowawczej i organizacji szkoły” |
| ”Etyka, prawo i bezpieczeństwo w pracy z AI – co każdy nauczyciel powinien wiedzieć” |
| ”Tutoring w szkole – spersonalizowana metoda nauczania i wychowania” Warsztat dla nauczycieli i wychowawców. |
| Jak rozwijać zdolności kierunkowe i twórcze zdolności uczniów?- rozpoznanie i rozwój „mocnych stron ucznia” |
| Relacje interpersonalne, empatia i otwartość na perspektywę drugiej osoby jako podstawa budowania pozytywnego klimatu przedszkola/szkoły. |
| Pozytywna Dyscyplina w klasie – wsparcie procesu wychowawczego. Warsztat dla dyrektorów, nauczycieli, psychologów i terapeutów. |
| PERŁY MOTYWACJI. Warsztat o monitorowaniu własnej motywacji nauczyciela i angażowaniu uczniów w procesy edukacyjne. |
| Współpraca środowisk wychowawczych w środowisku zróżnicowanym kulturowo. |
| Rola diagnozy w procesie wspierania zdrowia psychicznego i dobrostanu. |
| Ochrona zdrowia psychicznego, zapobieganie zaburzeniom psychicznym dzieci i młodzieży oraz oddziaływanie edukacyjno-specjalistyczne skierowane do uczniów |
| Dobrostan nauczyciela – klucz do efektywności i satysfakcji w pracy. |
| Najważniejsze narzędzie pracy nauczyciela. Emisja i higiena głosu. Praca głosem w pracy i przeciwdziałanie chorobom. |
| MEDIACJE RÓWIEŚNICZE jako sposób rozwiązywania konfliktów. |
| Budowanie zdrowych strategii radzenia sobie w relacjach interpersonalnych i przeciwdziałanie przemocy. |
| Przeciwdziałanie wykluczeniu rówieśniczemu i krzywdzeniu dzieci. Warsztat dla rad pedagogicznych. |
| Praktyki integracyjne w przestrzeni szkolnej/ przedszkolnej. |
| MEDIACJE RÓWIEŚNICZE W SZKOLE – praktyczne przejście przez cały proces mediacji w szkole z wykorzystaniem narzędzi i technik mediacyjnych. |
| Praca z dzieckiem autystycznym. Podstawowe metody i zasady pracy. |
| AAC- Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z problemami komunikacyjnymi. Wprowadzenie do AAC. |
| Relacje interpersonalne, empatia i otwartość na perspektywę drugiej osoby jako podstawa budowania pozytywnego klimatu przedszkola/szkoły.Przeciwdziałanie wykluczeniu rówieśniczemu |
| Być bliżej dziecka. Jak reagować na przejawy seksualności dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. |
| Prowadzenie działań integracyjnych uczniów i ich rodzin z doświadczeniem migracji, w tym uchodźców z Ukrainy |
| Budowanie pozytywnego klimatu szkoły/przedszkola.Porozumienia Bez Przemocy (PBP) |
| Wdrożenie do praktyki szkolnej metod diagnostycznych wspierających pomoc psychologiczno-pedagogiczną – dla psychologów |
| Wspieranie rozwoju i funkcjonowania dzieci leworęcznych i z zaburzeniami lateralizacji. |
| Relacje interpersonalne, empatia i otwartość na perspektywę drugiej osoby jako podstawa budowania pozytywnego klimatu przedszkola/szkoły. |
| Pozytywna Dyscyplina w klasie – wsparcie procesu wychowawczego. Warsztat dla dyrektorów, nauczycieli, psychologów i terapeutów.< |
| PERŁY MOTYWACJI. Warsztat o monitorowaniu własnej motywacji nauczyciela i angażowaniu uczniów w procesy edukacyjne. |
| Współpraca środowisk wychowawczych w środowisku zróżnicowanym kulturowo. |
| Rola diagnozy w procesie wspierania zdrowia psychicznego i dobrostanu. |
| Ochrona zdrowia psychicznego, zapobieganie zaburzeniom psychicznym dzieci i młodzieży oraz oddziaływanie edukacyjno-specjalistyczne skierowane do uczniów |
| Dobrostan nauczyciela – klucz do efektywności i satysfakcji w pracy. |
| Najważniejsze narzędzie pracy nauczyciela. Emisja i higiena głosu. Praca głosem w pracy i przeciwdziałanie chorobom. |
| MEDIACJE RÓWIEŚNICZEjako sposób rozwiązywania konfliktów. |
| Budowanie zdrowych strategii radzenia sobie w relacjach interpersonalnych i przeciwdziałanie przemocy. |
| Przeciwdziałanie wykluczeniu rówieśniczemu i krzywdzeniu dzieci. Warsztat dla rad pedagogicznych. |
| Praktyki integracyjne w przestrzeni szkolnej/ przedszkolnej. |
| MEDIACJE RÓWIEŚNICZE W SZKOLE – praktyczne przejście przez cały proces mediacji w szkole z wykorzystaniem narzędzi i technik mediacyjnych. |
| Praca z dzieckiem autystycznym. Podstawowe metody i zasady pracy. |
| AAC- Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z problemami komunikacyjnymi. Wprowadzenie do AAC. |
| Relacje interpersonalne, empatia i otwartość na perspektywę drugiej osoby jako podstawa budowania pozytywnego klimatu przedszkola/szkoły. Przeciwdziałanie wykluczeniu rówieśniczemu |
| Być bliżej dziecka. Jak reagować na przejawy seksualności dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. |
| Prowadzenie działań integracyjnych uczniów i ich rodzin z doświadczeniem migracji, w tym uchodźców z Ukrainy |
| Budowanie pozytywnego klimatu szkoły/przedszkola.Porozumienia Bez Przemocy (PBP) |
| Wdrożenie do praktyki szkolnej metod diagnostycznych wspierających pomoc psychologiczno-pedagogiczną – dla psychologów |
| Wspieranie rozwoju i funkcjonowania dzieci leworęcznych i z zaburzeniami lateralizacji. |
| „Ocenianie zapewniające sukces edukacyjny każdemu uczniowi – prawo, praktyka i statut szkoły” |
| „Aktywne metody nauczania i uczenia się w klasie zróżnicowanej – edukacja włączająca w praktyce” (Oferta szczególnie dla Rad pedagogicznych) |
| „Rola neurodydaktyki w procesie nauczania – jak uczyć w zgodzie z mózgiem ucznia” |
| „Cel, kryteria, informacja zwrotna – jak skutecznie stosować ocenianie kształtujące” |
| „Motywacja, która działa – autonomia, mistrzostwo i cel w pracy nauczyciela” |
| „Nauczyciel z nastawieniem na rozwój – praktyczne strategie w klasie” |
| „Motywacja do nauki – jak rozmawiać, aby dziecko chciało się uczyć?” |
| Metoda projektu a poczucie własnej skuteczności i jej znaczenie dla funkcjonowanie szkolnego dziecka |
| Jak prezentować wiedzę w zróżnicowany sposób? Narzędziownik UDL nauczyciela. |
| „Interdyscyplinarność i edukacja włączająca – metody aktywizujące i innowacje na lekcjach przedmiotów przyrodniczych” |
| Edukacja medialna w klasach I-IV z wykorzystaniem TIK. Platforma edukacyjna „Matematyka bez reszty” i „Metoda projektu” |
| NOWOŚĆ! Ocena funkcjonalna ucznia w przedszkolu i szkole. Od diagnozy po ewaluację zgodnie z założeniami edukacji włączającej. |
| „Dostępna szkoła dla wszystkich” Uniwersalne projektowanie w szkole. Przygotowanie przestrzeni i warsztatu pracy nauczyciela w zróżnicowanej środowisku |
| „Szkoła dostępna dla wszystkich” Dostosowania wymagań do SPE na lekcji przedmiotowej. |
| Edukacja włączająca w szkole – wykorzystanie zasobów platformy ZPE i ZNE na lekcji w środowisku zróżnicowanym. (I, II i II etap edukacyjny) |
| „Edukacja regionalna – metoda outdorowa na lekcji nauk przyrodniczych. Praca z uczniami w środowisku zróżnicowanym” |
| „Edukacja obywatelska – wychowanie do wartości a kształtowanie postaw uczniów” |
| Kompetencje kluczowe a sukces ucznia. Od diagnozy po ewaluację. (szkolenia również dla rad pedagogicznych) NIEUSTANNIE ważne! |
| Wsparcie uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w procesie nauczania-uczenia się. |
| DESIGN THINKING – myślenie projektowe w szkole. |
| MYŚLENIE KRYTYCZNE W PRAKTYCE SZKOLNEJ – czyli kształtowanie umiejętności myślenia krytycznego uczniów w praktyce. |
| Nauczanie – uczenie się języka polskiego jako obcego. |
| „Szkoła dostępna dla wszystkich” metody aktywizujące na lekcji języka polskiego w środowisku zróżnicowanym. |
| Zarządzanie klasą jako wspólnotą zróżnicowaną kulturowo. |
| „Szkoła dostępna dla wszystkich” Jak uczyć języków obcych dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE)? warsztat metodyczny dla nauczycieli |
| „Europejskie Portfolio Językowe” jako nieodłączny element nowoczesnego nauczania języków obcych. |
| „Międzykulturowe Portfolio” w nauczaniu języka polskiego w środowisku zróżnicowanym kulturowo. |
| „AI w edukacji – jak mądrze i bezpiecznie korzystać ze sztucznej inteligencji w szkole” |
| „ChatGPT, Copilot i inne narzędzia – praktyczne zastosowania AI w pracy nauczyciela” |
| „Uczeń w świecie sztucznej inteligencji – jak przygotować młodzież do krytycznego i odpowiedzialnego korzystania z AI” |
| „AI jako asystent nauczyciela – indywidualizacja i personalizacja procesu nauczania” |
| „AI w edukacji przyrodniczej i humanistycznej – jak tworzyć innowacyjne lekcje” |
| „Sztuczna inteligencja w pracy wychowawczej i organizacji szkoły” |
| „Etyka, prawo i bezpieczeństwo w pracy z AI – co każdy nauczyciel powinien wiedzieć” |
| „AI w edukacji – jak mądrze i bezpiecznie korzystać ze sztucznej inteligencji w szkole” |
| „ChatGPT, Copilot i inne narzędzia – praktyczne zastosowania AI w pracy nauczyciela” |
| „Uczeń w świecie sztucznej inteligencji – jak przygotować młodzież do krytycznego i odpowiedzialnego korzystania z AI” |
| „AI jako asystent nauczyciela – indywidualizacja i personalizacja procesu nauczania” |
| „AI w edukacji przyrodniczej i humanistycznej – jak tworzyć innowacyjne lekcje” |
| „Sztuczna inteligencja w pracy wychowawczej i organizacji szkoły” |
| „Etyka, prawo i bezpieczeństwo w pracy z AI – co każdy nauczyciel powinien wiedzieć” |
| Kurs instruktażowy dla nauczycieli – KIEROWNIKÓW WYCIECZEK SZKOLNYCH. |
| Kurs kwalifikacyjny dla kierowników wypoczynku dla dzieci i młodzieży. |
| Kurs wychowawców wypoczynku. |
| Pierwsza pomoc przedmedyczna BLS. |