Zgłoszenie indywidualneZgłoszenie grupowe Zgłoszenie indywidualne UWAGA! Opłatę prosimy uiścić przed szkoleniem, po otrzymaniu maila lub sms-a, w którym zostanie podany numer konta bankowego CDE oraz informacje o kursie. Mail/sms taki zostanie do Państwa wysłany przed rozpoczęciem szkolenia. Przy rejestracji nie dokonujecie Państwo żadnych płatności. Wybór szkolenia/szkoleń, grantu, projektu, webinarium, e-learning * - pola wymagane Grant Nazwa grantu Grupa Data Projekt Nazwa projektu Grupa Data Webinarium Nazwa projektu Grupa Data Szkolenie* - wybierz szkolenie/szkolenia z listy poniżej (możesz wybrać kilka) Projekt Wielkopolska Sieć Doradców Dostępnego Uczenia się – WSDDU Dołącz: mail: szkolenia@centrumcde.plProjekt „Popularyzacja zestawów narzędzi edukacyjnych na ZPE Darmowe szkolenia dla nauczycieli i doradców metodycznych (hybrydowe)Projekt „Rynek pracy dostępny dla wszystkich -Tranzycja na rynek pracy.”- dla nauczycieli, doradców zawodowych, pedagogów (online/hybryda)Projekt "Być razem" w ramach kompleksowego programu wsparcia dla rodzin ,,Za życiem". Działanie 5.5. Świadome i odpowiedzialne rodzicielstwo. (blended learning)1. Ocena pracy nauczyciela w świetle nowych obowiązujących przepisów. Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli.2. Ocena pracy nauczyciela w tym dyrektora placówki w świetle nowych obowiązujących przepisów. Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli.3. Awans zawodowy nauczyciela – przygotowanie dokumentacji z uwzględnieniem zmian w prawie oświatowym.4. Jak wykorzystać wyniki z diagnoz i egzaminu zewnętrznego do podniesienia jakości pracy szkoły – od diagnozy do efektów” (dla Rad pedagogicznych).5. Tworzenie koncepcji pracy szkoły a planowanie jej rozwoju zgodnie z bieżącymi wytycznymi reformy edukacji.6. „Ocenianie zapewniające sukces edukacyjny każdemu uczniowi – prawo, praktyka i statut szkoły”7. „Aktywne metody nauczania i uczenia się w klasie zróżnicowanej – edukacja włączająca w praktyce” (Oferta szczególnie dla Rad pedagogicznych)8. „Rola neurodydaktyki w procesie nauczania – jak uczyć w zgodzie z mózgiem ucznia”9. „Cel, kryteria, informacja zwrotna – jak skutecznie stosować ocenianie kształtujące”10. „Motywacja, która działa – autonomia, mistrzostwo i cel w pracy nauczyciela”11. „Nauczyciel z nastawieniem na rozwój – praktyczne strategie w klasie”12. „Motywacja do nauki – jak rozmawiać, aby dziecko chciało się uczyć?”13. Metoda projektu a poczucie własnej skuteczności i jej znaczenie dla funkcjonowanie szkolnego dziecka14. Jak prezentować wiedzę w zróżnicowany sposób? Narzędziownik UDL nauczyciela.15. „Interdyscyplinarność i edukacja włączająca – metody aktywizujące i innowacje na lekcjach przedmiotów przyrodniczych”16. Edukacja medialna w klasach I-IV z wykorzystaniem TIK. Plaorma edukacyjna „Matematyka bez reszty” i „Metoda projektu”17. NOWOŚĆ! Ocena funkcjonalna ucznia w przedszkolu i szkole. Od diagnozy po ewaluację zgodnie z założeniami edukacji włączającej.18. „Dostępna szkoła dla wszystkich” Uniwersalne projektowanie w szkole. Przygotowanie przestrzeni i warsztatu pracy nauczyciela w zróżnicowanej środowisku19. „Szkoła dostępna dla wszystkich” Dostosowania wymagań do SPE na lekcji przedmiotowej.20. Edukacja włączająca w szkole - wykorzystanie zasobów plaormy ZPE i ZNE na lekcji w środowisku zróżnicowanym. (I, II i II etap edukacyjny)21. Edukacja regionalna – metoda outdorowa na lekcji nauk przyrodniczych. Praca z uczniami w środowisku zróżnicowanym”22. „Edukacja obywatelska – wychowanie do wartości a kształtowanie postaw uczniów”23. Kompetencje kluczowe a sukces ucznia. Od diagnozy po ewaluację. (szkolenia również dla rad pedagogicznych) NIEUSTANNIE ważne!24. Wsparcie uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w procesie nauczania-uczenia się.25. DESIGN THINKING - myślenie projektowe w szkole.26. MYŚLENIE KRYTYCZNE W PRAKTYCE SZKOLNEJ - czyli kształtowanie umiejętności myślenia krytycznego uczniów w praktyce.27. Nauczanie – uczenie się języka polskiego jako obcego.28. „Szkoła dostępna dla wszystkich” metody aktywizujące na lekcji języka polskiego w środowisku zróżnicowanym.29. Zarządzanie klasą jako wspólnotą zróżnicowaną kulturowo .30. „Szkoła dostępna dla wszystkich” Jak uczyć języków obcych dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE)? warsztat metodyczny dla nauczycieli31. „Europejskie Porolio Językowe” jako nieodłączny element nowoczesnego nauczania języków obcych.32. „Międzykulturowe Porolio” w nauczaniu języka polskiego w środowisku zróżnicowanym kulturowo.33. „AI w edukacji – jak mądrze i bezpiecznie korzystać ze sztucznej inteligencji w szkole”34. „ChatGPT, Copilot i inne narzędzia – praktyczne zastosowania AI w pracy nauczyciela”35. „Uczeń w świecie sztucznej inteligencji – jak przygotować młodzież do krytycznego i odpowiedzialnego korzystania z AI”36. „AI jako asystent nauczyciela – indywidualizacja i personalizacja procesu nauczania”37. „AI w edukacji przyrodniczej i humanistycznej – jak tworzyć innowacyjne lekcje”38. „Sztuczna inteligencja w pracy wychowawczej i organizacji szkoły”39. „Etyka, prawo i bezpieczeństwo w pracy z AI – co każdy nauczyciel powinien wiedzieć”40. „Tutoring w szkole – spersonalizowana metoda nauczania i wychowania” Warsztat dla nauczycieli i wychowawców.41. Jak rozwijać zdolności kierunkowe i twórcze zdolności uczniów?- rozpoznanie i rozwój „mocnych stron ucznia”42. Relacje interpersonalne, empaa i otwartość na perspektywę drugiej osoby jako podstawa budowania pozytywnego klimatu przedszkola/szkoły.43. Pozytywna Dyscyplina w klasie - wsparcie procesu wychowawczego. Warsztat dla dyrektorów, nauczycieli, psychologów i terapeutów.44. PERŁY MOTYWACJI. Warsztat o monitorowaniu własnej motywacji nauczyciela i angażowaniu uczniów w procesy edukacyjne.45. Współpraca środowisk wychowawczych w środowisku zróżnicowanym kulturowo.46. Rola diagnozy w procesie wspierania zdrowia psychicznego i dobrostanu.47. Ochrona zdrowia psychicznego, zapobieganie zaburzeniom psychicznym dzieci i młodzieży oraz oddziaływanie edukacyjno-specjalistyczne skierowane do uczniów48. Dobrostan nauczyciela – klucz do efektywności i satysfakcji w pracy.49. Najważniejsze narzędzie pracy nauczyciela. Emisja i higiena głosu. Praca głosem w pracy i przeciwdziałanie chorobom.52. MEDIACJE RÓWIEŚNICZE jako sposób rozwiązywania konfliktów.53. Budowanie zdrowych strategii radzenia sobie w relacjach interpersonalnych i przeciwdziałanie przemocy.54. Przeciwdziałanie wykluczeniu rówieśniczemu i krzywdzeniu dzieci. Warsztat dla rad pedagogicznych.55. Praktyki integracyjne w przestrzeni szkolnej/ przedszkolnej.56. MEDIACJE RÓWIEŚNICZE W SZKOLE - praktyczne przejście przez cały proces mediacji w szkole z wykorzystaniem narzędzi i technik mediacyjnych.57. Praca z dzieckiem autystycznym. Podstawowe metody i zasady pracy.58. AAC- Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z problemami komunikacyjnymi. Wprowadzenie do AAC.59. Relacje interpersonalne, empaa i otwartość na perspektywę drugiej osoby jako podstawa budowania pozytywnego klimatu przedszkola/szkoły.Przeciwdziałanie wykluczeniu rówieśniczemu.60. Być bliżej dziecka. Jak reagować na przejawy seksualności dzieci i młodzieży w wieku szkolnym.61. Prowadzenie działań integracyjnych uczniów i ich rodzin z doświadczeniem migracji, w tym uchodźców z Ukrainy62. Budowanie pozytywnego klimatu szkoły/przedszkola.Porozumienia Bez Przemocy (PBP)63. Wdrożenie do praktyki szkolnej metod diagnostycznych wspierających pomoc psychologiczno-pedagogiczną - dla psychologów64. Wspieranie rozwoju i funkcjonowania dzieci leworęcznych i z zaburzeniami lateralizacji.65. Kurs instruktażowy dla nauczycieli - KIEROWNIKÓW WYCIECZEK SZKOLNYCH66. Kurs kwalifikacyjny dla kierowników wypoczynku dla dzieci i młodzieży.67. Kurs wychowawców wypoczynku.68. Pierwsza pomoc przedmedyczna BLS. Inne E-learning Dane zamawiającego Imię/Imiona* Nazwisko* > Telefon kontaktowy* E-mail* Miejsce urodzenia* Data urodzenia* (dd-mm-rr) Stopień awansu* Stanowisko* Przedmiot nauczany* Dane szkoły/instytucji Nazwa instytucji* Typ* —Proszę wybrać opcję—przedszkoleszkoła podstawowagimnazjumliceum ogólnokształcąceliceum profilowanetechnikumszkoła zawodowaszkoła policealnaporadnia psychologiczno-pedagogicznainny Miejscowość* Gmina* Powiat* Telefon* Dane do faktury Płatnik Miasto Gmina > Powiat Adres NIP Odbiorca Nazwa instytucji Typ instytucji Adres Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z poniższą informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w związku z udziałem w formach doskonalenia zawodowego realizowanych przez NPDN CDE w Kaliszu na podstawie: Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, Dz. U. 2018.0.996. oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 września 2016 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2016 r. poz. 1591) Zapoznałem/am się z informacją o administratorze i przetwarzaniu danych oraz zasadami organizacyjnymi CDE. Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji dotyczących oferty NPDN CDE w Kaliszu, zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144 z 9 września 2002 r., poz. 1204 z późniejszymi zmianami). Zgłoszenie grupowe Wybór szkolenia/szkoleń, grantu, projektu, webinarium, e-learning * - pola wymagane Grant Nazwa grantu Grupa Data Projekt Nazwa projektu Grupa Data Webinarium Nazwa projektu Grupa Data Szkolenie* - wybierz szkolenie/szkolenia z listy poniżej (możesz wybrać kilka) Projekt Wielkopolska Sieć Doradców Dostępnego Uczenia się – WSDDU Dołącz: mail: szkolenia@centrumcde.plProjekt „Popularyzacja zestawów narzędzi edukacyjnych na ZPE Darmowe szkolenia dla nauczycieli i doradców metodycznych (hybrydowe)Projekt „Rynek pracy dostępny dla wszystkich -Tranzycja na rynek pracy.”- dla nauczycieli, doradców zawodowych, pedagogów (online/hybryda)Projekt "Być razem" w ramach kompleksowego programu wsparcia dla rodzin ,,Za życiem". Działanie 5.5. Świadome i odpowiedzialne rodzicielstwo. (blended learning)1. Ocena pracy nauczyciela w świetle nowych obowiązujących przepisów. Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli.2. Ocena pracy nauczyciela w tym dyrektora placówki w świetle nowych obowiązujących przepisów. Warsztat dla dyrektorów i nauczycieli.3. Awans zawodowy nauczyciela – przygotowanie dokumentacji z uwzględnieniem zmian w prawie oświatowym.4. Jak wykorzystać wyniki z diagnoz i egzaminu zewnętrznego do podniesienia jakości pracy szkoły – od diagnozy do efektów” (dla Rad pedagogicznych).5. Tworzenie koncepcji pracy szkoły a planowanie jej rozwoju zgodnie z bieżącymi wytycznymi reformy edukacji.6. „Ocenianie zapewniające sukces edukacyjny każdemu uczniowi – prawo, praktyka i statut szkoły”7. „Aktywne metody nauczania i uczenia się w klasie zróżnicowanej – edukacja włączająca w praktyce” (Oferta szczególnie dla Rad pedagogicznych)8. „Rola neurodydaktyki w procesie nauczania – jak uczyć w zgodzie z mózgiem ucznia”9. „Cel, kryteria, informacja zwrotna – jak skutecznie stosować ocenianie kształtujące”10. „Motywacja, która działa – autonomia, mistrzostwo i cel w pracy nauczyciela”11. „Nauczyciel z nastawieniem na rozwój – praktyczne strategie w klasie”12. „Motywacja do nauki – jak rozmawiać, aby dziecko chciało się uczyć?”13. Metoda projektu a poczucie własnej skuteczności i jej znaczenie dla funkcjonowanie szkolnego dziecka14. Jak prezentować wiedzę w zróżnicowany sposób? Narzędziownik UDL nauczyciela.15. „Interdyscyplinarność i edukacja włączająca – metody aktywizujące i innowacje na lekcjach przedmiotów przyrodniczych”16. Edukacja medialna w klasach I-IV z wykorzystaniem TIK. Plaorma edukacyjna „Matematyka bez reszty” i „Metoda projektu”17. NOWOŚĆ! Ocena funkcjonalna ucznia w przedszkolu i szkole. Od diagnozy po ewaluację zgodnie z założeniami edukacji włączającej.18. „Dostępna szkoła dla wszystkich” Uniwersalne projektowanie w szkole. Przygotowanie przestrzeni i warsztatu pracy nauczyciela w zróżnicowanej środowisku19. „Szkoła dostępna dla wszystkich” Dostosowania wymagań do SPE na lekcji przedmiotowej.20. Edukacja włączająca w szkole - wykorzystanie zasobów plaormy ZPE i ZNE na lekcji w środowisku zróżnicowanym. (I, II i II etap edukacyjny)21. Edukacja regionalna – metoda outdorowa na lekcji nauk przyrodniczych. Praca z uczniami w środowisku zróżnicowanym”22. „Edukacja obywatelska – wychowanie do wartości a kształtowanie postaw uczniów”23. Kompetencje kluczowe a sukces ucznia. Od diagnozy po ewaluację. (szkolenia również dla rad pedagogicznych) NIEUSTANNIE ważne!24. Wsparcie uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi w procesie nauczania-uczenia się.25. DESIGN THINKING - myślenie projektowe w szkole.26. MYŚLENIE KRYTYCZNE W PRAKTYCE SZKOLNEJ - czyli kształtowanie umiejętności myślenia krytycznego uczniów w praktyce.27. Nauczanie – uczenie się języka polskiego jako obcego.28. „Szkoła dostępna dla wszystkich” metody aktywizujące na lekcji języka polskiego w środowisku zróżnicowanym.29. Zarządzanie klasą jako wspólnotą zróżnicowaną kulturowo .30. „Szkoła dostępna dla wszystkich” Jak uczyć języków obcych dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE)? warsztat metodyczny dla nauczycieli31. „Europejskie Porolio Językowe” jako nieodłączny element nowoczesnego nauczania języków obcych.32. „Międzykulturowe Porolio” w nauczaniu języka polskiego w środowisku zróżnicowanym kulturowo.33. „AI w edukacji – jak mądrze i bezpiecznie korzystać ze sztucznej inteligencji w szkole”34. „ChatGPT, Copilot i inne narzędzia – praktyczne zastosowania AI w pracy nauczyciela”35. „Uczeń w świecie sztucznej inteligencji – jak przygotować młodzież do krytycznego i odpowiedzialnego korzystania z AI”36. „AI jako asystent nauczyciela – indywidualizacja i personalizacja procesu nauczania”37. „AI w edukacji przyrodniczej i humanistycznej – jak tworzyć innowacyjne lekcje”38. „Sztuczna inteligencja w pracy wychowawczej i organizacji szkoły”39. „Etyka, prawo i bezpieczeństwo w pracy z AI – co każdy nauczyciel powinien wiedzieć”40. „Tutoring w szkole – spersonalizowana metoda nauczania i wychowania” Warsztat dla nauczycieli i wychowawców.41. Jak rozwijać zdolności kierunkowe i twórcze zdolności uczniów?- rozpoznanie i rozwój „mocnych stron ucznia”42. Relacje interpersonalne, empaa i otwartość na perspektywę drugiej osoby jako podstawa budowania pozytywnego klimatu przedszkola/szkoły.43. Pozytywna Dyscyplina w klasie - wsparcie procesu wychowawczego. Warsztat dla dyrektorów, nauczycieli, psychologów i terapeutów.44. PERŁY MOTYWACJI. Warsztat o monitorowaniu własnej motywacji nauczyciela i angażowaniu uczniów w procesy edukacyjne.45. Współpraca środowisk wychowawczych w środowisku zróżnicowanym kulturowo.46. Rola diagnozy w procesie wspierania zdrowia psychicznego i dobrostanu.47. Ochrona zdrowia psychicznego, zapobieganie zaburzeniom psychicznym dzieci i młodzieży oraz oddziaływanie edukacyjno-specjalistyczne skierowane do uczniów48. Dobrostan nauczyciela – klucz do efektywności i satysfakcji w pracy.49. Najważniejsze narzędzie pracy nauczyciela. Emisja i higiena głosu. Praca głosem w pracy i przeciwdziałanie chorobom.52. MEDIACJE RÓWIEŚNICZE jako sposób rozwiązywania konfliktów.53. Budowanie zdrowych strategii radzenia sobie w relacjach interpersonalnych i przeciwdziałanie przemocy.54. Przeciwdziałanie wykluczeniu rówieśniczemu i krzywdzeniu dzieci. Warsztat dla rad pedagogicznych.55. Praktyki integracyjne w przestrzeni szkolnej/ przedszkolnej.56. MEDIACJE RÓWIEŚNICZE W SZKOLE - praktyczne przejście przez cały proces mediacji w szkole z wykorzystaniem narzędzi i technik mediacyjnych.57. Praca z dzieckiem autystycznym. Podstawowe metody i zasady pracy.58. AAC- Komunikacja alternatywna i wspomagająca w pracy z problemami komunikacyjnymi. Wprowadzenie do AAC.59. Relacje interpersonalne, empaa i otwartość na perspektywę drugiej osoby jako podstawa budowania pozytywnego klimatu przedszkola/szkoły.Przeciwdziałanie wykluczeniu rówieśniczemu.60. Być bliżej dziecka. Jak reagować na przejawy seksualności dzieci i młodzieży w wieku szkolnym.61. Prowadzenie działań integracyjnych uczniów i ich rodzin z doświadczeniem migracji, w tym uchodźców z Ukrainy62. Budowanie pozytywnego klimatu szkoły/przedszkola.Porozumienia Bez Przemocy (PBP)63. Wdrożenie do praktyki szkolnej metod diagnostycznych wspierających pomoc psychologiczno-pedagogiczną - dla psychologów64. Wspieranie rozwoju i funkcjonowania dzieci leworęcznych i z zaburzeniami lateralizacji.65. Kurs instruktażowy dla nauczycieli - KIEROWNIKÓW WYCIECZEK SZKOLNYCH66. Kurs kwalifikacyjny dla kierowników wypoczynku dla dzieci i młodzieży.67. Kurs wychowawców wypoczynku.68. Pierwsza pomoc przedmedyczna BLS. Inne E-learning Osoba do kontaktu Imię i nazwisko* Stanowisko* Telefon kontaktowy* E-mail* Informacje dodatkowe Ilość osób* Proponowany termin* > Inne Dane szkoły/instytucji Nazwa instytucji* Typ* —Proszę wybrać opcję—przedszkoleszkoła podstawowagimnazjumliceum ogólnokształcąceliceum profilowanetechnikumszkoła zawodowaszkoła policealnaporadnia psychologiczno-pedagogicznainny Miejscowość* Gmina* Powiat* Telefon* Dane do faktury Płatnik Miasto Gmina > Powiat Adres NIP Odbiorca Nazwa instytucji Typ instytucji Adres Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z poniższą informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w związku z udziałem w formach doskonalenia zawodowego realizowanych przez NPDN CDE w Kaliszu na podstawie: Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, Dz. U. 2018.0.996. oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 września 2016 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2016 r. poz. 1591) Zapoznałem/am się z informacją o administratorze i przetwarzaniu danych oraz zasadami organizacyjnymi CDE. Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji dotyczących oferty NPDN CDE w Kaliszu, zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144 z 9 września 2002 r., poz. 1204 z późniejszymi zmianami).