![Metoda Projektu](https://www.centrumcde.pl/wp-content/uploads/2020/05/logo_MP_PL.png)
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” składa się z 3 części, które zawierają opis i bazę metodyczną do 12 projektów dla klas I-III, podzielonych na 4 tematy do każdej klasy.
W jej skład wchodzą plansze interaktywne, zawierające różne typy ćwiczeń przeznaczone na tablicę interaktywną np. krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd.
Każda część programu zawiera:
- 4 tematy wiodące – związane z obudową dydaktyczną
- 20 interakcji – różnorodnych ćwiczeń wspierających naukę i zapamiętywanie
- 12 filmów edukacyjnych – wprowadzających w tematy wiodące każdej części
- 4 ćwiczenia do nauki języka angielskiego
Obudowa dydaktyczna zawiera:
- 33 karty pracy dla uczniów
- 33 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli
- program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową
- diagnozę uczniów, która pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania
Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę. Obsługa programu jest intuicyjna. Przypomina poruszanie się po stronach www. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy – do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe.
„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej”:
- łączy zabawę i naukę wykorzystując elementy grywalizacji
- wspomaga nabywanie kompetencji kluczowych przez uczniów
- łączy świat realny z ćwiczeniami i zadaniami na tablicy interaktywnej
- rozwija umiejętności i uzdolnienia uczniów
- wspomaga realizację Podstawy Programowej w zakresie TIK
- kształtuje nawyk powtarzania i utrwalania wiedzy
- wspiera uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ucznia zdolnego
- zawiera różnorodne ćwiczenia dostosowane dla dzieci w wieku 6 i 7 lat
„Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej” poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej w tym:
- edukacji polonistycznej
- edukacji muzycznej
- edukacji społecznej
- edukacji plastycznej
- edukacji przyrodniczej
- edukacji matematycznej
- edukacji zdrowotnej
- zajęć komputerowych
- zajęć technicznych
- wychowania fizycznego
CECHY SZCZEGÓLNE:
- DOWOLNOŚĆ NOŚNIKA MULTIMEDIALNEGO – program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
- WYKORZYSTANIE W RÓŻNYCH WARUNKACH – w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
- INTERNET – jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. „Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” działa online i offline – zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
- PLATFORMA DYSTRYBUCYJNA – pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania w wersji online.
- INTUICYJNOŚĆ – produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.
Licencja na placówkę – Bez względu na liczbę nauczycieli, uczniów czy dostępnego sprzętu. Kupując jedną licencję, każdy może korzystać z oprogramowania.
Nośnik – USB/link – produkt zawiera pusty pendrive wraz z instrukcją pobrania programu za pośrednictwem przesłanego linka)
Licencja – ważna 1 rok.
Po upływie roku istnieje możliwość wykupienia licencji na kolejny rok: Metoda Projektu pakiet – wznowienie 1 rok.